.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی: 22 بهمن متعلق به همه وفاداران نظام است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز 22 بهمن را متعلق به همه وفاداران به نظام دانست که باید تجلی وحدت، همدلی، عشق به انقلاب ، اسلام، قرآن و ایران باشد و گفت: نباید فضایی بر جامعه حاکم شود که هر انتقادی بدون توجه به روح و ماهیت آن، موج حملات، تخریب و تهمت را از سوی افراطیون به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز سه شنبه در دیدارهای جداگانه با دبیر کل و اعضای هیئت مدیره کانون زندانیان سیاسی مسلمان و هیئت مدیره مسجد همت شمیران، از مبارزین و زندانیان سیاسی مسلمان دوران رژیم ستم شاهی به عنوان یکی از ذی‌ حق‌ترین اقشار جامعه نام برد و گفت: کسانی که در شرایط خفقان و استبداد رژیم پهلوی شجاعانه مبارزه کردند و دستگیر و شکنجه شدند افرادی باریشه و مقاوم هستند که باید در دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آنان تجلیل کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مراسم 22 بهمن گفت: این روز به همه وفاداران به نظام متعلق است و باید تجلی وحدت، همدلی، عشق و وفاداری به انقلاب، اسلام، قرآن و ایران باشد و به دشمنان استکباری نشان دهد که عامه مردم ایران پای انقلاب ایستاده‌اند و انتقادات و اختلاف‌ سلیقه‌ها در حفظ انقلاب و رفع نواقص و پیشرفت بهتر است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف انقلاب رسالت الهام بخشی به جهانیان است، از این رو باید اسلام به گونه‌ای معرفی شود که برای نسل‌های آینده و جهانیان الگو و نمونه باشد.

هاشمی رفسنجانی استدلال صحیح وقایع، تبادل فکر و اندیشه و اقناع افکار را در عصر ارتباطات برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همراهی افکار عمومی بسیار موثر دانست و از بی‌تدبیری در امور به عنوان آفت ترویج افکار صحیح و مانع تحقق اهداف انقلاب نام برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به ماهیت دینی،‌ فرهنگی انقلاب اسلامی، مشی اعتدال و پرهیز از افکار افراطی را که آستانه تحمل پایینی در برابر انتقاد دارند از ضرورت‌های رشد و بالندگی جامعه برشمرد و افزود: نباید فضایی بر جامعه حاکم شود که هر انتقادی بدون توجه به روح و ماهیت آن، موج حملات، تخریب و تهمت را از سوی افراطیون به همراه داشته باشد.

هاشمی رفسنجانی همچنین در جمع اعضای هیئت مدیره مسجد همت شمیران با اشاره به اصالت اسلامی محلات قدیمی تهران و بافت مذهبی این مناطق، جوانان را آینده‌سازان کشور و از امیدهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: متاسفانه انواع دسیسه‌ها و آفت ‌های فرهنگی و اجتماعی با توطئه‌های گسترده خارجی و برخی بی‌تدبیری‌های داخلی قشر جوان ایران را تهدید می‌کند و باید دستگاهها و نهادهای ذی‌ ربط به ویژه در حوزه فرهنگی در این ارتباط هوشیار باشند و برای اقناع و توجیه جوانان به ویژه قشر دانشجو و تحصیل‌ کرده برنامه ‌ریزی و تدبیر ویژه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.